Uncharted Blood in the water: Jimmy Spithill’s new team
S1, E2: In the wake of his dismissal from the US team, Jimmy Spithill becomes CEO of newly formed Red Bull Italy SailGP Team. The stage is set for high-stakes rivalry: Spithill vs the team that let him go.