Cactus Makes Perfect
S19, E13: For their last Quickfire Challenge, the chefs make the trip to El Charro in Tucson, Ariz., the oldest family-run Mexican restaurant in the country, where chef Carlotta Flores challenges them to create a dish featuring her carne seca.