S2, E1: Manon is now 20 years old and a qualified mechanic. She finds a job in a garage run by Mr. Hervé, but he refuses to employ her as a mechanic preferring to put her at reception. She is wooed by the deputy director, Jennifer, and strikes up a friendship with a young mechanic called Bruno. But her past resurfaces with the appearance of Lola, who was also at the detention centre.