S1, E2: Stoffel Vandoorne, Fernando Alonso and the McLaren-Honda team continue to prepare for the 2017 season; Stoffel's grueling fitness regime intensifies with endurance training; in the U.K., 700 engineers, mechanics and designers race to build a new car.