Luann and Sonja: Welcome to Crappie Lake Creative Differences
S1, E6: Luann's brother, Mike, arrives to help Luann and Sonja with the motel renovations; with Benton Follies days away, it becomes clear that Luann and Sonja are on different pages creatively.