S3, E108: Adam, Kru, Don and Kevin follow reports of missing prospector Volcanic Brown to his camp; Adam battles winter weather and his better judgement to find Brown's body; Taylor and cousin Rain Pierre uncover archival evidence linking Slumach's arrest.