Misconcepted Deceptions
S1, E1: DREAMWORKS Birch manages to convince Liam that Sandra's grade-threatening bad mood stems from boy trouble. In an effort to get her out of her funk and into studying again, the cousins invent a secret admirer for Sandra. They soon find Sandra's constant need for affirmation exhausting — a further complication in their attempt to keep up their group grade point average.