S1, E6: Marie and Wendy spend the whole day either being hooked on their phones or playing video games. The parents make a bet that they couldn’t last a day without ‘logging in’. A sure bet with all ‘screens’ now being confiscated! The parents stop at nothing to have their daughters crack but the sisters hang on tight as they try to make it through the day completely ‘Logged out’.