Demi Lovato: Courage, Rebirth, and Emotions
S1, E4: Lena welcomes Demi Lovato for a heartfelt conversation about resilience, mental health, and the power of rebuilding oneself. Together, they explore what it means to rise, heal, and love yourself in a world that judges. A deeply emotional and empowering moment.