Joseon Attorney: A Morality Divorce Suit
S1, E3: Lady Yeon, the wife of Commissioner Park, leaves her home to stay in Sowongak; it turns out that Commissioner Park abused her and intentionally killed her father to take all of his property; Han-soo steps up to help Yeon file for a divorce.