Don't Have a Baby With a Stranger Teen Mom: The Next Chapter
S2, E26: Briana's daughter Stella refuses to see her dad; Leah's daughter Addie has surgery; Cheyenne is frustrated as Cory fails to show up for Ryder's health scare; Ashley and Tea confront each other; Mackenzie learns she may not be officially divorced.