Doomworld
S2, E16: After obtaining the Spear of Destiny, the Legion of Doom rewrites reality, leaving the Legends changed, perhaps forever. Frightfully, the Legends’ and the world’s hopes rest with Rory, but being the “hero” is not easy for him. Meanwhile, there is tension within the Legion of Doom and the reason why the Spear of Destiny needs to be destroyed is revealed.