My Lovely Girl Episode 1
S1, E1: Hyeon-Wook decides to look for Se-Na after hearing her voice on his girlfriend's phone, who died three years ago; Se-Na works as a waitress in a hotel and overhears Shi Woo and Ra Eum's conversation.