Les indatables Episode 1
S1, E101: Jeong Eum goes to the airport to stop Hoo Bin from leaving her. Jeong Eum meets Oh Doo Ri to grab her as a new client. Oh Doo Ri tries to sign the contract with Jeong Eum, but Hoon Nam gets in her way. Jeong Eum misunderstands Hoon Nam and feels ashamed of what she had done to him.