I Know I Love You Episode 3
S1, E3: After a drunken night, Peng Yu'an woke up at Cong Shan's house, mortified to learn he had confessed to Cong Lin that he wanted to date Cong Shan. As he grappled with his feelings for both women, Peng Yu'an vented his frustrations to Xu Yang while practicing wrestling. Xu Yang reminded him life wasn't a competition, but Peng Yu'an insisted on fighting for what he wanted.