My Strange Hero Episode 3
S1, E3: Bok Su dives into the river to save the woman who seems to have tried to kill herself; he's shocked to discover the woman is Soo Jeong; Young Min's revelation about Sulsong High School's education system stirs up public outrage and sparks a protest.