Reste auprès de moi Episode 4
S1, E4: In Tang Dynasty-era China, the Emperor is locked in a power struggle with a group of formidable eunuchs who wield enormous power. He decides to strike back by ordering the death of their ringleader Qiu Shi Liang, but the mission is botched.