S1, E4: Dylan selfishly registers his daughter under the name of Kelly, according to his parents' suggestion, instead of Victoire, like the Leroys wanted. Ashamed of lying and racked with guilt, Dylan willingly, even eagerly, accepts when the Leroys propose getting his daughter baptized. But when Etienne goes to city hall to get a copy of the birth certificate for Father Cyril, in charge of the baptism, he discovers that his granddaughter has been named Kelly. Etienne's anger towards Dylan is only equalled by the disappointment of the Bernards when they find out their son has agreed to a baptism. The Bernards don't get baptized, and as a matter of principle, never set foot inside a church!