Lucky Day Episode 6
S1, E6: Now a Montrex shareholder, Loïc must convince the family's enfant terrible, Emeline, to support him in his attack against the other shareholders. Loane, depressed, replaces Jean-Hubert at a knife throwing show where she meets Joseph. Tina goes to the bank with one of her bandmates and comes across her father.