I Know I Love You Episode 6
S1, E6: Xu Nuo struggled with her emotions as she found herself caught between Peng Yu'an and Zhao Jin. At work, she had an awkward encounter with Cong Shan, who came to pick up car keys from Peng Yu'an, and later, she remained distant when Peng Yu'an tried to discuss their relationship. Zhao Jin, meanwhile, confessed to his friends that he was letting go of a relationship that had come to an end.