Amazon Riders Eyes in the Dark
S1, E5: Reika orders Haruka to return home, but he is hesitant to oblige; Shido and the rest of the extermination squad are fed up with waiting for Haruka to return; Mizuki decides to go to the Nozama Pharmaceutical Research Institute by herself.