Fighting Spirit
S1, E3: Following a thorough reshuffle, the Alpine F1 team and Bruno Famin took part in an extreme team-building session with the GIGN. While Renault prepared for the return of the iconic R5, Dacia set its sights upmarket with Bigster. At the same time, Alpine needed to get results in both F1 and the Le Mans 24-hour event. Maybe Renault was taking on too many big challenges at once?