Has Anyone Seen the President?
S1, E1: The President of the French Republic has mysteriously disappeared. Amandine Barzati, the Prime Minister, and Paul Danglard, Minister of the Interior, decide to say that he is ill. Meanwhile, the senators elect the president of the Senate.