Important message to the upper class!
S4, E3: Peter Magnusson's classic upper-class gentleman forces Felix Herngren to deliver the weather forecast; Suzanne Reuter's stewardess makes a guest appearance and unveils a scent that's as exclusive as it is peculiar; Perla Rainey Malmberg gets help from her dad, Claes Malmberg, in a daring musical number, and Christine Meltzer's intense energy scares the life out of Messiah Hallberg; and Peter Apelgren stages a funeral for himself that's anything but calm.