S1, E5: Jean-Hubert's strategy, exchanging Givart for Montrex shares to prepare for their takeover, clashes with a drastic clause: only members of the Montrex family can acquire a stake in the company. Loïc's dive into his origins will unfortunately yield nothing, but Loane is in for an unpleasant surprise.