Kyoka Step Out Kyoka învață capoeira
S1, E2: După ce s-a antrenat să învețe stilul de dans și de arte marțiale capoeira, artista hip-hop, Kyoka, execută un dans care sărbătorește mixul de stiluri culturale și artistice.