S2, E10: Libby struggles to stick to her alibi, buckling under the weight of Rita Sue's superiority; Jones goes for a ride with Ben; Ruthie delivers a nocturnal message to Lila; Talbot-Smith intercepts a near disaster for Justin and reneges on a deal with Scudder; Iris discovers a relative; Stroud increases security with his Knights of Jericho, and Justin does some backseat driving.