S1, E1: After winning the jackpot at the lottery, Loïc, whose reputation as a loser is well established, moves his whole family into a Geneva palace. Here Loïc meets Jean-Hubert, an ill-qualified financial advisor, who will supposedly help him grow his fortune to buy back Montrex, the prestigious watch factory that fired his father after years of good service.