Sin City Murders Last Call at the Keyboard Lounge
S1, E5: An old-school entertainer and off-the-Strip lounge owner is gunned down in his sports car; detectives investigate club employees and rumors of a mafia hit until a surprise witness steps forward to reveal a complex conspiracy.