Daughters of Fire Les corps des magiciennes sont toujours imparfaits
S1, E2: After the wedding at Urtubie castle, the judge at Lancre launches a witch-hunt throughout the region to find Gratianne's accomplices. Jeannette, accused of witchcraft, narrowly escapes torture.