Daughters of Fire Les sorcières font des poisons avec des crapauds
S1, E5: After condemning the women captured at Akelarre to the stake, de Lancre sends guards into the houses of the village to keep an eye on each inhabitant. Cariel began his scientific experiments on the prisoners.