S1, E1: After studying philosophy, pedagogy and carpentry, Jean-Jacques became a bus driver in Georgia. This Frenchman from Brittany fell in love with the country and its bread. He became interested in wheat and baking techniques, and opened his own bakery in Tbilisi, the capital.