S7, E19: When Enzo’s efforts to protect Bonnie end up putting her life in jeopardy, it is learned that Rayna (recurring guest star Leslie-Anne Huff) may hold the key to her survival. With time running out and Rayna at the reins, Enzo and Bonnie reluctantly team up with Damon, who is desperate to save Bonnie’s life and to repair their broken friendship. Elsewhere, when Stefan travels to Dallas and comes face to face with Alaric, tensions escalate and they are forced to confront the fallout from Stefan’s absence in Caroline’s life. Finally, Enzo learns The Armory’s true motives behind their search for Bonnie.