The Proof Is Out There Malaysian Toilet Monster & The Buzzer
S2, E4: A large black creature emerging from a family's toilet could be some kind of mythical creature; an eerie radio station may secretly be part of a Russian military plan; an astronaut sees something out the window of the International Space Station.