S1, E1: Swagg Man, an Internet phenomenon and one of the first influencers, emerges on YouTube in 2009 and enjoys a dazzling success. This "tattooed from head to toe" character has left his mark on an entire generation with his wicked sense of humor, his taste for provocation and the way he flaunts his colossal fortune. But who really hides behind this decadently luxurious rapper? Where does his fortune come from? Swagg Man wants to help young people achieve their dream: to become as rich and famous as he is. Followers approach him, and he offers them the chance to invest in cryptocurrency.