Noodles and Rice and Everything Nice
S19, E3: The chefs are surprised in the kitchen by "Top Chef Miami" winner, Hung Huynh, and challenged to make a dish inspired by five of the larger Asian communities in Houston; along with Hung, the judges and Kiran Verma, they'll be serving 100 guests.