Rabbids Invasion Omelet Party; Rabbid Mollusk; Rabbid, Are You There?
S1, E1: The Rabbids are fascinated with the chickens' ability to lay eggs; the Rabbids play with a starfish and an octopus while disrupting an old man's attempt to window clean.