Angry Planet Rising Oceans
S4, E3: If melting polar ice continues to raise the world’s ocean levels, the low-lying island of Tuvalu in the South Pacific will be one of the first to vanish. George visits the vanishing island, and looks back on two major ocean storms of recent years.