Rosalía: Art, Power, and Passion
S1, E6: On her pink couch, Lena welcomes Rosalía, one of the most groundbreaking artists of her generation. Together, they talk about passion, discipline, and creative instinct. Rosalía opens up about performing, her Spanish roots, and the artistic freedom that drives her. Lena explores the story behind her global success and her bold vision of music and femininity. A fiery and elegant conversation between two strong voices.