S2, E8: Can anything be done to stop the North Star from being bulldozed? Skye meets with Danielle and Alex to go over the mystery, finding clues that seem to lead to an island called Solus. Kaylee manages to conquer some of her stage fright but discovers Frankie has stolen her song while Sean, Ben and Noah take on a slack line challenge. Gil has some shocking news for Skye.