S6, E9: As Ghost and Tommy move forward with their plan to kill Jason Micic, Tommy enacts a plan of his own. Dre uses a cleverly devised ruse to force Tommy’s organization to rebel against him. Tommy gets his comeuppance when he is faced with battling for his life against the kin of one of his past victims.