Throw Me In The Deep End Teen Mom: The Next Chapter
S2, E24: Maci and Taylor welcome Cate and Tyler to Chattanooga for a podcast swap and reunite with Kail from Teen Mom 2; Leah speaks at an addiction awareness walk; Amber misses Leah's 16th birthday while Kristina promises to never abandon her.