Tradiții și visuri
S2, E2: Unele dintre aceste competiții bizare au rădăcini antice. Altele sunt invenții moderne care par desprinse dintr-un vis. De la Scottish Highland Games la un joc hibrid între volei și fotbal care se joacă pe un castel mișcător, ceea ce toate aceste jocuri au în comun sunt concurenții cu inima mare.