S24, E21: While running errands for Professor Cerise, Goh and Chloe express their admiration for Grookey and Eevee, but they realize the two Pokémon have never run any errands by themselves! As Grookey and Eevee set off on their own, Ash suggests keeping a watchful eye on them—secretly, of course. Meanwhile, Team Rocket has sent Pelipper on an errand as well: to get vanilla ice cream for their apple pie! Suddenly, Pelipper runs into Grookey, who is happy to accept a ride. After several exhausting bumps along the way, all the errands are successfully completed…although Morpeko devours Team Rocket’s dessert before anyone else can take a bite!