S2, E12: Skye and Sean compete in the Enduro qualifier together and manage to finish in a respectable time. However, after a rival team suffer an injury Sean is offered the chance to join them... Rebecca and Frankie arrive at the Enduro to check the venue and are confronted by Kaylee, will Frankie do the right thing and admit the stolen song isn’t actually hers? Meanwhile Danielle shows up hoping to see Ben again and Ed is forced to reveal to family secret to Alex.