Where's the Beef?
S13, E8: The chefs strive to create the most visually appealing "food porn" using only snack food; the chefs cook for a black-tie event called Beefsteak during which the diners eat with their hands; diners include Colin Hanks, Max Silvestri and Matt Selman.