Saying Goodbye to the Opera
Alice Renavand and Stéphane Bullion are ballet dancers who have reached the pinnacle of their careers as principal dancers (danseur étoile) of the Paris Opera. But their careers are fleeting, automatically coming to an end at the age of 42. How do they feel about their upcoming final performances And making their transition into a new life?