Arrêtez-moi là
A taxi driver in Nice, Samson Cazalet picks up a beautiful client at the airport to drive her home. A hint of music, a fleeting glance and for a brief moment, mutual attraction takes hold. That same evening, the woman’s little girl disappears, and all the evidence points to Samson. How can one prove their innocence when they’re the perfect suspect?