Comme un coup de tonnerre
Comme un coup de tonnerre is a French documentary about socialist candidate Lionel Jospin's campaign of 2002 for president and his subsequent ousting from the second round by Jean-Marie Le Pen. It was directed by Stéphane Meunier.