Look at Me
Talented 20-year-old Lolita (Marilou Berry) dreams of a singing career. But her self-esteem is low due to her weight problem and her narcissistic father, Étienne (Jean-Pierre Bacri), a literary star with scant interest in his daughter's life. Lolita finds little comfort in the attentions of her vocal coach, suspecting the woman is using her to meet her influential father. Étienne's second wife proves to be Lolita's only trustworthy ally in her private battle to find a sense of worth.